کوچولوی منکوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

دلیل تازه زندگی

نی نی من 6 هفته سن داره

1392/6/24 21:19
نویسنده : مامان سعیده
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامان سلام عشق من

عزیزم امروز بلاخره رفتم دکتر . و چیزی که متوجه شدم اینه که من تو تخمین سن شما اشتباه کردم شما چهارده روز بزرگتر از چیزی هستی که من فکر می کردم یعنی شما 44 روزه هستی نه 30 روزه  . من که سر در نمیارم چطور ممکنه اما خوب شاید ممکنه

شما پنج میلیمتری هستی .

جمله های آزمایش که نوشته

جنین زنده و متحرک با ضربان قلبی میزان مایع و جفت نرمال ...

جلوی چشمام می رقصه و من کیفور می شم

مامانی مواظب خودت باش ... مامانی عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان اهورا
23 شهریور 92 18:22
سلام.ما تازه با شما آشنا شدیم...اگه با تبادل لینک موافقید سر بزنید و خبر بدید
مامان مهسا
25 شهریور 92 8:28
سلام عزیزم خدارو شکر که همه چی نرماله. سن نینیتم ممکنه ،منم همینطورم دخملم یه هفته و نیم دو هفته بزرگتر از محاسبات دکتره.
ماما طهورا
26 شهریور 92 16:27
سلام عزيزم اول از همه مامان شدنت مباركككككككككككككككككك انشالله بارداري خوبي رو بگذروني عزيزم منم مثل خودت يه مسافركوچولو توراه دارم و خودمم هم اسم خودتم اگه دوست داشتي ميتونيم دوستاي خوبي براهم باشيم عزيزم خوشحالم ميكني بهم سر بزني
عاطی مامان آوینا
28 شهریور 92 8:32
سلام مامان سعیده.خیلی بهتون تبریک میگم و امیدوارم بارداری راحتی داشته باشی.خیلی همه اتفاقات بارداری هیجان انگیزه.من با اجازه لینکتون کردم و خوشحال میشم به وبلاگ دخمل منم سر بزنید
fafa
30 شهریور 92 17:02
عزیززززم مبارک باشه وقتی میفهمی قلبش میزنههه خیلی حس قشنگیه
نفیسه
2 مهر 92 22:48
عزیزم اول از همه بهت تبریک میگم دوم نگرانی ممنوع البته منم جز مامانای نگران بودم که دیگه نیستم چون نی نی رو سپردم به خالقش سه اگه دوست داشتی پیش ما هم بیا تا این 9 ماه رو با هم باشیم ودر آخر با اجازه لینک تون میکنم
مامان زهره
12 مهر 92 22:29
سلام عزيزم بابت ني ني تبريك ميگم. من هم فكر مي كنم سن ني ني مو اشتباه تخمين زدن.