کوچولوی منکوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

دلیل تازه زندگی

کنجد

1392/6/20 20:15
نویسنده : مامان سعیده
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من ... مامانی امیدوارم حالت خوب باشه و جات دنج .

این روزها من و باباسجاد خیلی مواظبت هستیم ، خیلی از غذاها مثل فست فودا و نوشابه و چای از فهرست غذاییم حذف شدن و دیگه خیلی منظم صبحانه می خورم . البته بابا سجاد بیش تر مواظبته و حسابی کلافه ام کرده ناراحت حتی اجازه نمی ده آب لوله کشی مصرف کنم .

برای انتخاب دکترت بلاخره به نتایجی رسیدم .

تو نی نی خیلی خوبی هستی و تا حالا اصلا مامانو اذیت نکردی و تنها نشانه بودنت مزه آهن تو دهنم و گاهی کمردرد و دل دردهای خیلی سطحیه . عمه لیلات مدام ازم می پرسه که ویار و حالت تهوع ندارم . آخه اون وقتی فاطمه زهرا و نازنین زینب رو باردار بود از وقتی متوجه نی نی ها شده بود ویار و حالت تهوع داشت و تا آخر بارداری هم علائمش ادامه داشت . حالا من باید نگران باشم که حالت تهوع ندارم ؟سوال   من به مامان پروین که دوست دارم عزیز صداش کنی کشیده ام و همه اش دنبال بهانه ای برای نگران یا عصبی شدن هستم . تو به مامانت نکشی ها !!!

مامانی ظاهرا شما الان این شکلی هستی و درست اندازه یه کنجدی

جنین در 4 هفتگی

عزیزدل مامان من خیلی مواظبتم لطفا تو هم مواظب خودت باش ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانه پارسا
20 شهریور 92 14:39
سلام مامانی ممنون از لطفتون..خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم..اگه موافقید
اسماءღمامانه فسقلღ
21 شهریور 92 8:12
عزیزم من لینکت کردم با اجازه لایق دونستی لینکم کن...
مامان هستی کوچولو
21 شهریور 92 16:27
سلام ممنون که به ما سر زدید...تبریک میگم مامان شدنتو ایشالا کوچولوتون سالم به دنیا بیادبا اجازه لینکت کردم خوشحال میشم از آشناییت
مامان مهسا
23 شهریور 92 11:31
سلام گلم.بالاخره مطمئن شدی. خیلی خوشحالم.نینی منم مثل نینی تو دخمل خوبیه و مامانو اذیت نمیکنه. امیدوارم 8 ماه باقی مونده رو هم به همین خوبی طی کنی.