کوچولوی منکوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

دلیل تازه زندگی

حبه ی انگورم

1392/7/4 10:45
نویسنده : مامان سعیده
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حبه انگورم

خوبی عزیز مادر؟

کوچولوی خوشگلم نمی دونی چقدر آرزوی سلامتیت رو دارم . انقدر زیاد که نمی ذاره خوب لذت داشتنت رو بچشم و به روزی که بلغت خواهم کرد فکر کنم.

روزی که تو از دنیای فرشته ها و بهشت دل می کنی و میای پیش مامان و بابا یه روز تو اردیبهشت خواهد بود . اون روزه که می تونم انگشتای کوچولوتو ببینم و باور کنم معجزه ای از خدا تو آغوش منه . حتی لالایی که قراره همدم شب هات بشه رو هم حفظ کردم . اجزای صورتت رو تصور می کنم و حرکات دست و پاهای کوچیک و قشنگت رو .

بابا هر شب تو رو می بوسه . بابای تو  خوبترین و مهربون ترین مرد دنیاست . خیلی کم می تونه علاقه اشو درست به زیبون بیاره . اما خیلی عالی می تونه ثابتش کنه . جوری که هیچ وقت به محبتش شک نمی کنی .

نمی دونم تو گل پسر مامانی یا گل دختر بابایی . برام فرقی نداره اما دلم می خواد زودتر بدونم تا برات لباس و وسایل بخرم دلم می خواد بافتنی یاد بگیرم تا کلی لباس خوشگل برات ببافم .

 من بهت فکر می کنم و غرق لذت می شم .

دکترت رو خیلی ناگهانی و معمولی انتخاب کردم و مامان پروین مدام می پرسه از انتخاب دکتر مطمئنی ؟ نمی خوای بیش تر فکر کنی . و منی که همیشه نگرانم .

الان تو هشت هفته داری و اندازه حبه انگوری . واسه همین حبه انگور صدات می زنم کوچمولوی مامان .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان اهورا
4 مهر 92 17:08
راستی لینک شدید!!!!
نفیسه
4 مهر 92 22:10
عزیییییییییزم. بهترین ها برای شما وحبه انگورتون
fafa
5 مهر 92 11:45
عزیزممممممم این که نگرانی ندارههه باید کلی هم خوشحال باشی که حالت خوبه میتونی به بهترین شکل از هر لحظه بارداریت لذت ببری نه مثل من که یا همش پای توالتم یا زیر سرم تا تو برزخ تهوع
مامان نازگل
6 مهر 92 9:05
ای جونم که به این زودی شروع به خاره نویسی کردی ایشالا یه حبه انگور توپل خدا بهت بده
انسیه
6 مهر 92 16:52
ددا دودا دیدی نی نیه منه میگه سلام خاله جون اجازه هست با نی نیت دوست شم؟ آخه منم هنوز تو دل مامانم هستم
مامان اهورا
6 مهر 92 17:49
می بینم که ما هنوز لینک نشدیم خانمی!!!!!!!!!!!!
مامان مهسا
7 مهر 92 11:03
انشاالله این روزا سریع میگذره و با تکون خوردناش خیالت راحت میشه که حبه انگورت سالمه.عزیزم استرس زیاد باعث بدنیا اومدن نوزاد نا آروم میشه.سعی کن آهنگای آروم گوش بدی تا استرست کم شه.
مامان نازگل
9 مهر 92 16:48
ممنون که به من سر زدی