کوچولوی منکوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

دلیل تازه زندگی

مامان سرما خورده

1392/10/21 20:15
نویسنده : مامان سعیده
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم خوبی؟

مامانی از لحاظ جسمی زیادی رو به راه نیست . جونم برات بگه که مامان 17 روز پیش سرمای بدی خورده و به خاطر این که به وجود شما مشکوک بود دکتر نرفت که خدایی نکرده ناخواسته به شما آسیبی نرسونه و همین تاخیر در دکتر رفتن حسابی باعث چرک کردن سینه ام شده و واقعا نفس کشیدن برام سخت شده از طرفی داروهایی که دکتر داده به خاطر وجود شما زیاد قوی نیست و همین طول درمانو بیش تر کرده

البته خدا رو به خاطر داشتن شما و باباسجاد شاکرم اما از این مریضی حسابی خسته ام و دلم می خواد زود خوب شم عسلم

متاسفانه امروز هم نشد که دکتر شما رو انتخاب کنم چون تعطیل بود . من هم اصلا از این تاخیر راضی نیستم باعث نگرانیم میشه مامان جان .

امروز برای شام مهمون داریم . وقتی بابا سجاد ازم پرسید مهمونا چند نفرن من گفتم با نی نی خوشگلم ده نفر . بابایی یه ذوقی کرد که نگو

مامان جان عاشقتم . لطفا مواقب خودت باش چون من خیلی مراقبتم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امیرعلی
21 شهریور 92 21:59
آخی... منو یاد بارداری خودم انداختی.... بهت تبریک میگم... ایشالا به سلامتی.... از من میشنوی از همین حالا حسابی بخواب چون وقتی سنگین شیو بچه ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد دیگه از خوب راحت خبری نیست میتونم بدونم الان دقیقا تو هفتۀ چندم هستی؟
مامان امیرعلی
21 شهریور 92 22:01
آهان... اون بالا نوشتی... پس وارد هفتۀ پنجم شدی.... من یه کتاب دارم که توش نوشته هر ماهی چه کارایی بکنی و چه چیزایی بخوری... اگه خواستی بهت معرفی میکنم...
نفس
21 شهریور 92 22:35
" ریحانۀ بهشتی یا فرزند صالح" برنامه اخلاقی،عبادی، پزشکی و تغذیه قبل از انعقاد نطفه تا پایان شیردهی تالیف سیما میخبر اینم قسمتایی از کتاب عزیزم: ........................................ ماه اول ماه قلب است چون در هفتۀ اول زندگی جنین، قلب فعالیت خود را آغاز میکند. در ماه اول روزهای 5شنبه جمعه سورۀ "یس" و "الصافات" بخواند و به شکم بدمد. صبحا کمی سیب شیرین بخورد. روزهای جمعه قبل از صبحانه انار میل کند و قبل از طلوع آفتاب اندکی از تربت سیدالشهدا(ع) بخورد. نمازهای یومیه را در اول وقت به جا آورد و قبل از نماز حتما اذان و اقامه بگوید و در وقت گفتن اذان و اقامه دست را روی شکم بگذارد. هر روز بر 2 عدد خرما سورۀ قدر بخواند و آن را ناشتا بخورد. توصیه های کلی: باوضو باشد مخصوصا موقع خوردن غذا. شبا به آینه نگا نکن. آرامش داشته باش و عصبانی نشو و...
دیبا
22 شهریور 92 13:43
مبارک باشه از خدا می خوام براحتی این دوران رو سپری کنی و نی نی نازتو تو بغل بگیری
مریم
23 شهریور 92 10:27
مبارک باشه عزیزم ایشالا زود خوب میشی
مامان مهسا
23 شهریور 92 11:37
عزیزم مرکبات زیاد بخور. سعی کن استراحت کنی و بخور بدی تا زودتر خوب شی چون عفونت و چرک سینه برای جنین خیلی ضرر داره و اصلا خوب نیست. از سرم شستشو هم واسه قرقره کردن روزی سه بار استفاده کن تا چرکا از سینت خارج شه. انشاالله بهتر باشی عزیزم.
مامان دیبا
23 شهریور 92 13:33
ممنون عزیزم که بهمون سرزدین

ایشالا شما هم به زودی نی نی نازتو بگیری بغلت

من لینکتون کردم دوست داشتید منو لینک کنید با نام دیبا عشق زیبای مامان و بابا



نازی
23 شهریور 92 18:15
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن
پوریا |
23 شهریور 92 18:21
اگه فروختمت ناراحت نشو ، چون هر کسي از به راهي نون در مياره ، ما هم از گل فروشي ... |