کوچولوی منکوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

دلیل تازه زندگی

حرکت انتحاری

1392/10/21 23:22
نویسنده : مامان سعیده
501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

خوبی عشقم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامانی به خوبی شما و بابایی خوبه . یه خبر جدید عشقم

من ، مامان پروین و خاله سمیه طی یک حرکت انتحاری دیروز کلی برات خرید کردیم . راستش اول فقط رفتیم برات ست کالسکه بخریم اما بعدش یکهو جوگیر شدیم و کلی خرید کردیم . حتی تخت و کمدت رو هم سفارش داریم . به همین سرعت و به همین راحتی .... هر چند اصلا راحت نبود . کلی ازم انرژی بدنی و انرژی عصبی برد . بعضی جاهاشم اون چیزی که می خواستم نشد ناراحت اما نگران نباش مامانی این خاصیت مامانه اول خرید می کنه بعدش پشیمون میشه .

همه اش به بغل کردنت فکر می کنم به بوسیدنت ، به اینکه بهت شیر بدم و تو خواب تماشات کنم .

مامان داره تمام تلاششو می کنه بهترین مامان باشه .

راستی مامانی من و بابا سر اسم علی با هم توافق کردیم . البته بعد از اینکه بابات به این دلیل که تنها برات اسم انتخاب کرده بودم تمام هفته قبل رو تیمور صدات زد . خیلی دوست دارم مامانم .

بابایی تو روز کریسمس برام سامسونگ گلکسی خریدنیشخند . حالا نه به مناسبت کریسمس . قرار بود بابا وقتی شما تشریف آوردی به دنیا برام این کادو رو بخره اما حالا خریده . همه اش هم می گفت امیدوارم از تیمور عکسای خوشگل بگیری . حتی مامان پروین هم عجله به خرج داد و دیروز برات دستبند خرید .

این هفته واسه من و شما کلی هفته ی پرباری بوده.

عشقم مراقب خودت باش . حسابی بزرگ شو . مامان هم حسابی مراقب شماست .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله لیلا
6 دی 92 18:44
با سلام اگر به دنبال محیط آموزشی و سرگرمی برای بچه ها هستید. می توانید از سایت آموزشی خاله لیلا برای کودکان استفاده کنید امیدوارم در کنار ما لحظات خوب و خوشی را سپری کنید. با تشکر خاله لیلا
مامان راضی
8 دی 92 11:16
به سلامتی عزیزممبارکش باشه گل پسرمونسعیده جون لینکت کردم دوست داشتی به وب دخمل منم سر بزن
مامان دیبا
12 دی 92 17:43
سلام عزیزم مبارک باشه خریدها و گوشیت عکس های خرید ها رو هم بزار که ماهم لذت ببریم ... ایشالا نامدار باشه پسرتون -------------- حتما به زودی عکساشو می ذارم
مامان اهورا (نرگس)
13 دی 92 18:36
مبارک باشه...انشالله به سلامتی...کی عکسای سیسمونی برامون می ذاری سعیده جون؟؟؟!!!! ------------ ایشالا به زودی
مامان دیبا
18 دی 92 12:05
دست شما درد نکنه مامان مهربونش ایشالا که نامدار باشه اقا پسر گلتون راستی یه پیشنهاد: عکس های خرید هاش رو هم بزاری خالی از لطف نیستا! --- ایشالا به زودی عکسای سیسمونیشم می ذارم
maman mahsa
24 دی 92 11:22
سلام عزیزم.مبارکش باشه تخت و کمد و کالسکش.به سلامتی استفاده کنه ایشالا