کوچولوی منکوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

دلیل تازه زندگی

گل بهاری من

1392/10/21 20:07
نویسنده : مامان سعیده
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

حال شما چطوره آقا کوچولو ؟

مامان که به بودن شما و بابایی خوبه پسرکم . از چی برات بگم نفس مامان؟ شما داری بزرگ می شی و من هم گرد و قلمبه . یه احساسایی اطراف معده ام دارم که اطرافیان می گن به معنی مو درآوردن شماست . باورت نمی شه مامان من دلایل حرکات شما رو حس می کنم . حس می کنم از خوشحالی تکون می خوری یا طرز خوابیدن یا نشستن من اذیتت کرده و یا می خوای منو متوجه خودت بکنی . حس می کنم تو خیلی فهمیده هستی و خیلی جاها با تکون خوردنت می خوای به من بگی که نباید بی خودی حرص بخورم .

منتظرم که زودتر ماه دوم بهار برسه و تو در کنارم باشی و من دستای کوچولوتو ببوسم . لپای آویزونتو به صورتم بچسبونم و عطر تنت رو ببلعم .

گل بهاری من زودتر شکوفا شو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عاطی مامان آوینا
22 دی 92 13:59
سلام سعیده جون.ما مامانا فکر می کنیم نی نی ها متوجه نمیشن اما اره راست میگی واقعا با هوش و حواس هستن و میفهمن.ان شاالله به سلامتی باقی دوران بارداری رو بگذرونی گلم.
نفیسه
23 دی 92 0:17
سلام خانمی چه همه مطلب گذاشته بودی اما چون عنوان نداشت من متوجه نشدم .چقدر زود رفتی سبسمونی خریدی خوش بحالت من که هر چی میگم برام بخرین میگن زوده دیگه دارن یک کاری می کنن که از ذوق خرید بیافتم حالا از خریدات عکس بگیر تا من هم استفاده کنم
مامان راضی
23 دی 92 11:20
انشاله به سلامتی گل پسرتون بپره بغلتون الهی آمین
مامان دیبا
26 دی 92 14:00
ایشالا براحتی این دوران رو تموم کنی و یه پسر ناز و تپلی رو بغل کنی عزیزم بازم که عکسا رو نزاشتی ؟؟؟
مامان فسقلی
29 دی 92 14:16
سلام. وبلاگ خوبی دارین.خوشبحال پسرت که یه مامان باحال و با مزه داره. خوشم اومد. دوست داشتی یه سربمنم بزن. fesghelima.niniweblog.com
ایـلـیــــا جـون
2 اسفند 92 1:22
امیدوارم بی خطر زایمان کنی عزیزم عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
خاله حسنا
17 فروردین 93 23:47
سلام مامانی هم اسم من هستین که. منم میخوام مامان شم!!!!! نی نی خوشکلتون چی شد. به دنیا اومد؟