کوچولوی منکوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

دلیل تازه زندگی

من یک مادرم !!!

1392/6/18 20:13
نویسنده : مامان سعیده
472 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق مامان

بلاخره جواب آزمایشو گرفتم

حالا می دونم که وجود داری ...اما هنوز هم به بودنت شک دارم ... یعنی واقعا انقدر خوشبختم ؟

کسایی که از وجودت باخبرن به اندازه انگشتای دست هستن که البته به نظر من تعداد کمی نیست ...

خودم گفتم که نمی خوام هنوز کسی از وجودت با خبر بشه اما خودمم که دارم به همه خبر می دم شاید دلم کسی رو می خواد که بتونه آرومم کنه و بتونم باهاش حرف بزنم اما کسی رو پیدا نمی کنم ... می دونی کوچولوی من تو خیلی آسیب پذیری و من مدام نگرانم و نمی دونم با این همه نگرانی هشت ماه آینده رو چطور سپری خواهم کرد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مهسا
19 شهریور 92 9:05

عزیییییییییییییییزم غصه نخور.
مبارکت باشه. .
لذتای این نه ماهو با غصه و نگرانی از بین نبر گلم


سعی می کنم مامان مهسا ولی خیلی استرس دارم
مامان مهسا
19 شهریور 92 10:03
عزیزم استرس از حالا به بعد برات سمه . من خودمم استرسیم ولی تا جایی که ممکنه سعی میکنم خودمو کنترل کنم و دیدم و مثبت کنم. استرس باعث میشه هوش بچه کم شه و بعد از به دنیا اومدنش آروم و قرار نداشته باشه اونوقت خودت صدمه میبینی.
از حالا به بعد فقط خودت نیستی ، تمام خمیر مایه اون بچه و نحوه شکل گیری همه چیش به تو و شرایطت بستگی داره.


مامان مهسا جونم می خوام بیام وبلاگت اما هیچی از وبلاگت نمیاره فقط قالبشو نشون میده
مامان مهسا
19 شهریور 92 10:51
عجیبه ، من از همینجا میزنم باز میشه.مطالبشم هست.
مامان مهسا
19 شهریور 92 10:55
عزیزم برات درخواست دوستی فرستادم. اگه مایلی تو قسمت نی نی گپ پذیرشو بزن بیا چت
titisa
19 شهریور 92 12:14
ممنون که سر زدی
مامان مهسا
19 شهریور 92 13:22
جاالبه که حتی چت هم هنگ کرده. عزیزم برو تو وبلاگم پایین سمت راست یه علامته به اسم آنلاین.اونوبزنی میاد.




فکر کنم مشکل از مرورگر اداره است باید تو خونه با فایرفاکس امتحان کنم


مامان مهسا
19 شهریور 92 14:40
موفق باشی عزیزم
fafa
19 شهریور 92 14:43
عزیزززززززززززززززم خیلی خوشحال شدم. مبارکت باشه
برای دکتر هم غصه نخور من ساکن مشهدم اما شما هم مشهدی هستی میتونم کمکت کنم

من شما رو لینک کردم خوشحال میشم لینکم کنید


مرسی عزیزم
تاسفانه من مشهدی نیستم تبریزی هستم
ممنون خوشحال میشم لینکت کنم
اسما مامانه فسقل
20 شهریور 92 9:20
مبارکت باشه این جوانه نوپای وجودت عزیزم خوشحالم میشم اگه افتخاربدی باهم بیشتراشناشیم اگه لایق دونستی خبرم کن