کوچولوی منکوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

دلیل تازه زندگی

آزمایشگاه

1392/6/18 8:30
نویسنده : مامان سعیده
283 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم داشتم تا مطمئن نشدن از جواب ازمایش چیزی تو وبلاگ ننویسم اما نتونستم . امروز میرم آزمایشگاه و تا شب قراره جواب آزمایشو بدن . الان بهترین آرزویی که می تونم بکنم اینه که جواب آزمایش مثبت باشه .

تو همین چند روز کلی در مورد بارداری و نوزاد و هر چی که مربوطش بشه خوندم و الان ذهنم کلا آماس شده .

سجاد از شنیدن خبر خیلی خوشحال شد اما مثل من توی بهت و نگرانیه و مشخصه که نیاز به زمان داره .

نمی دونم حس مامان و بابا از اینکه فرزند آخرشون اولین نوه رو قراره وارد خانواده کنه چیه ؟ نمی دونم خواهرم و برادرم چه حسی خواهند داشت . نمی دونم منو در نقش مادر می تونن تصور کنن یا نه ؟

و من نگرانم ...

واقعا الان نیاز دارم که یکی بهم بگه نگران نباش نیاز به کسی دارم که دستمو بگیره . نیاز به یک دوست . چیزی که مدت هاست جاش تو زندگی من خالیه .

راستی کوچولوی من اگه باشی و بیای قول می دی با مامان دوست بشی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهسا
19 شهریور 92 9:02
سلام گلم. نگران نباش انشاالله به آرزوت رسیدی و مامان شدی. اگه میرفتی آزمایشگاه قلهک نیم ساعته جوابتو میدادن. امیدوارم مثبت باشه عزیزم