کوچولوی منکوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 روز سن داره

دلیل تازه زندگی

پسر خوشمزه من در 19 ماهگی

1394/11/17 10:56
نویسنده : مامان سعیده
475 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامان

سلام شیرینم

فدای ادا و اصول های خوشمزه ات بشم . پسر گلم این روزها بدون کمک تا پنج میشماری و با کمک تا ده

کوچولویم کوچولو رو با کمک اینجوری می خونی:

کوسولویم کوسولو صورتم مثل هلو

قد و بالام کوتایه چشم و ابروم کوتایه( رنگ سیاه و کلمه سیاه اصلا برات تعریف نشده)

مامان خوبی دایم ( که خیلی دوسش دارم و حذف می کنی)

میشینه توی خونه می بافه دونی دونه

می پوشم خوشجیل می شم مثل هلو می شم( دست گل رو هم با اختیار خودت جا به جا می کنی)

داری یه توپ دارم قلقلیه رو یاد می گیری . شعرهایی که برات می گم و نقاشی هایی که برات می کنم و دوست داری.

کارتون های مورد علاقه ات که تموم می شه فورا می پری رو من و می گی مامان بازم حالا بیا علی آقا رو توجیه کن که فرزندم من نمی تونم کارتون رو برگردونم کلی باید سرت رو گرم کنم تا از یادت بره یا یه کارتون دیگه شروع شه.

نماز می خونی و خودت رو علی آقا صدا می کنی.

امروز که از خواب پا شدی با کلی کش و قوس می خندیدی و شیرین زبونی می کرد. حاج بابا از مسافرتش به اردبیل برگشته بود و من باید می بردمت خونه مامان جون پری که هر چی سعی کردم مامان پری صداش کنی انگار نه انگار و بهش می گی مامان جون و ظاهرا که مامان جون پری خوشش میاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

chame shop
18 بهمن 94 11:23
سلام مامان مهربون اگه با وجود بچه های ناز کوچولوت نمیتونی به راحتی به خرید بری و کلافه میشی پیشنهاد میکنم حتما حتما به کانال تلگرام ما سری بزنید و با اطمینان و آسودگی خیال خریدتون را انجام بدید و پس از چند روز درب منزل تحویل بگرید و لذت ببرید ...مطمئن باشید که از خریدتون پشیمان نمیشید.... سادگی ...کیفیت و زیبایی سرلوحه کار ماست واسه مامانهای باسلیقه... حتما از کانال ما در لینک زیر دیدن کنید و منتظر باشید تا هر هفته با لباسهای شیک و خاص واسه کوچولوهاتون با قیمت عالی در خدمت شما باشیم... در کانال زیر در تلگرام با ما همرا شوید.... telegram.me/R54k60 ما منتظر همراهی شما هستیم دوست عزیز تا یک خرید آسان و با کیفیت و بدون دردسر را با ما تجربه کنید....
نسیم جون
18 بهمن 94 14:07
ایشاالله زنده باشی علی آقا!