کوچولوی منکوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

دلیل تازه زندگی

بدون عنوان

1392/10/3 20:19
نویسنده : مامان سعیده
187 بازدید
اشتراک گذاری

آقا کوچولوی مامان سلام

دل مامان واسه دیدنت پر می زنه مخصوصا وقتی شما انقدر تکون می خوری

شما خیلی خیلی پسر خوبی هستی و اصلا مامانو اذیت نمی کنی . شکر خدا همه چی عالیه پسرم . ایشالا که تا آخر همین جوری بمونه .

کار این روزای مامان فقط شده مطالعه . همه اش دارم راجب نی نی ها مطالعه می کنم تا جایی که بعضی وقتا گیج می شم . کلی شعر و داستان واسه شما جمع کردم که بعضی هاشو از الان برات می خونم .

چند تا شعر هم خودم برات گفتم و برات زمزمه می کنم عشقم .

من فدای اون حرکات ریز و بامزه ات برم . خوب رشد کن . مامان هم سعی می کنه حسابی مواظب خورد و خوراکش باشه .

بابایی با ذوق پگیر رشد و حرکات شماست . گاهی دست و سر می ذاره رو شکم مامان تا شما رو بهتر حس کنه . مدام می گه تو جنس وسایل و لباس های پسرم دقت کنی ... مبادا جنسش خطرناک یا حساسیت زا باشه ... آخه من و مامان پروین هفته پیش خرید شما رو با خرید قابلمه هات شروع کردیم . اما خرید همون جا متوقف شد چون هوا خیلی سرده هر چند واسه من خیلی فرق نمی کنه .

عکس قابلمه های گوجه ای خوشگلتو بعدا برات می ذارم .چون هنوز جعبه اشو باز نکردم . توی اینترنت هم عکسا خیلی با کیفیت نبود . البته من دوست داشتم طرح بادمجون بخرم اما چون سیاه رنگ بود و مامان دوست ندارم سق سیاه آدمای خرافاتی رو تحریک کنه به جاش طرح گوجه خرید مبارکت باشه گلم

من دیگه برم سراغ شام بابا ... دوستت دارم عشقم ...

می بوسمت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آدرینا
3 دی 92 20:56
مامان دیبا
5 دی 92 9:35
مبارکش باشه گل پسلی وووووووووووووش فکر کن غذا بپزی بدی بهش بخوره .........دلم ندیده برای پسلت ضعف رفت از همین حالا صد تا بوووووووووووس
مامان اهورا (نرگس)
13 دی 92 18:37
آخی جونم!!!!!!!!!!