کوچولوی منکوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

دلیل تازه زندگی

بدون عنوان

1392/10/30 22:32
نویسنده : مامان سعیده
89 بازدید
اشتراک گذاری

روحیه مامان خیلی حساس شده زود ناراحت می شم انگاری انتظارم از همه بیش تر شده . دکترم مدام در مورد وزنم تذکر می ده و نگرانم می کنه بیش تر از همه هم از نزدیکان خودم دلخور می شم . البته سر کار هم خیلی اذیتم می کنه مخصوصا که حقوق هم نمی گیرم و چند روز یک بار می گن اخراجتون می کنیم.

حالا از وضعیت مامان بگذریم و به وضعیت گل پسر برسیم . شما در کل حرکاتت زیاد به نظر نمی رسه و من یه خورده نگرانم اما ظاهرا که همه چی عادیه . شما پسر خوبی هستی و زیاد مامان رو اذیت نمی کنی . ناراحت نمی خوابم ، ناراحتی تو وضعیت تغذیه ندارم و در کل خیلی اذیت نمی کنی . یکم دردهای لگنی یکم سوزش سر معده یکم تکرر ادرار اما همه قابل تحمله و می ارزه به اومدن تو

عزیز من بی صبرانه منتظر اومدنت هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)